Merhaba 

Haziranın son demlerinden selamlar. 

Evet, bayram tatilini geride bıraktık ve ben bugünü yeniden yeni bir başlangıç yaptım. 

Bu yolculuğun etiketi ise #bukezsonkez olacak. Benim kafamdaki tam olarak bu aslında. Çünkü ben sürekli kararlar alıp belki bir gün belki bir hafta ya da gerçekten hedefime ulaşmış bir şekilde aylar sonra eski alışkanlıklarıma dönüp, herşeyi başa sarıyorum. Bu, gerçekten artık beni olumsuz yönde etkiliyor. Kendime olan inancım tamamen ortadan kalkmak üzere. Tam da bu yüzden tekrar ama #bukezsonkez savaşmaya başlıyorum. 

Peki, neden mi burada yazıyorum? Söyleyeyim… 

Çevremdekiler artık anlattıklarımı, hedeflediklerimi artık önemsemiyor hatta “Hadi canım sen de, hep aynı şeyler. ” diyorlar. E pek haksız da sayılmazlar 🙂 Ben de #bukezsonkez dedim ve onlara değil başkalarına anlatmaya karar verdim. Kimse okumasa bile kendime yazıp, umudum azaldığında verdiğim kararları ilk günkü heyecanla okuma şansım olacak. 

Bu benim kendimle savaşım.
Bu benim irade savaşım. 

Bu benim başarılarımın ilk adımı. 

Bu benim başardıkça yeni şeylere başlamaya olan cesaretim. 

Bu bir ilk adım. 

Ve #bukezsonkez olsun mu?

Leave a Reply

